No niin...taas on päivittely jäänyt sivuun.Mutta,here I am,eli tässä on lista siitä,mitä olen sivuillani tehnyt.

  • Uusi tausta tuli just äsken. Toivottavasti tykkäätte? :) (Tuon Stellan otin Jessican Winx-lehden Kopioitavaa-osiosta.)
  • Huomio,huomio,Superpupu! Sinulle on kyltti Annetuissa. ;)
  • Tein uuden osion nimeltä Fanitaidetta. Sinne taitaa tulla vain piirustuksiani. Minun  pitäisi ehkä tiivistää sivuja sillä tavalla,että laitan Paint-kuvat ja piirustukset samalle osiolle...no,katsotaan sitten.
  • Elly on vastannut haastattelu-kysymyksiin,kiitos kovasti! :3 Sani winx ei ole vielä vastannut. Odotellaan vielä vähän. :)

Siinä kaikki tällä kertaa. Katotaan sitten kerkeänkö lähipäivinä päivittelemään. On kaikenlaista muuta kiirettä. laäksyjä on ihan valtavasti,vaikka lukukausi tuskin on alkanut. :o Sitten en kerkeä olla aina koneella,kun olen aina sisarusten kanssa ulkona tai sitten kamujen kanssa. Tai kirjastossa. xD

Jaa,mutta lopetan nyt tylsien "puheiden pitämisen". Moikka! :)

ps. Tein Flora-transformaation (siis fanmaden) YouTubeen! Käykää kattomassa? :) Tilini: NatyCuza

Joo,älkää sitten ihmetelkö tota ekaa videota,se on mun äiti,EN MINÄ. xD