16.10

Moi. :)

En ole vähään aikaan taas päivitellyt...no,mutta olen iiiihan vähän päivitellyt:

  • Tiivistin: Fanitaidetta-osiossa on nyt myös Paint-kuvat,sekä paperille piirretyt piirustukset.
  • Muokkailin osiota Vanhoja juttuja :) osioksi Vanhoja juttuja & muistoja. Sinne olen lisännyt kaksi kuvaa lisää ja muutaman uuden tekstin. Menkää vaan lukemaan? :)

No,aika vähän päivittelyä. Mutta pitäähän sitä päivitellä mahdollisimman usein edes vähän. Tosin voin melkeimpä luvata,että seuraavassa päivityksessä on luvassa...

  • UUSI OSIO!!
  • TOINEN UUSI OSIO!
  • ehkä sarjis ;) (huom.EHKÄ)
  • kopsattavaa tai jotain niille jotka ovat siinä minun Winx-kerhossa.

Muuten,pian on näiden sivujen synttärit! :o Olen jo ruvennut suunnittelemaan niitä,mutta onhan synttäreihin vielä aikaa.


24.10

Moikkaa. :) Nyt siis olen palannut tänne ruudun taakse ja päivittelin. :) Elikkä siis,ne kaksi luvattua osiota on nyt julkaistu. Menkää vilkaisemaan molempia. ;) Niitä kopsattavia juttuja tai muuta en tosin ole laittanut,kun ei ole oikein ollut aikaa. Hei muuten,jotenkuten olen kuitenkin kerennyt tekemään sen sarjiksen! :D Okei,juoni ei ole kovin kummoinen,mutta saa luvan kelvata. :/

WinxSarjis%E2%99%A5-normal.jpg